سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی مهم که قبل خرید تابلو دکوری !

5 سوال هم که باید قبل از خرید تابلو از فروشنده بپرسید

تصور کنید این...
شما در گالری هنر... شما در حال مرور پانل های مختلف... ناگهان ، آثار هنری جلب توجه شما...
این کار بسیار زیبا ازتابول دیواری مدرن زمانی که آن را جذب حواس خود را... این جالبترین نفوذ هنری من تا کنون دیده ام... این بسیار شگفت انگیز است که شما نمی توانید چشم خود را از این سوال نگه دارید... جذابیت آن به تنهایی هزاران روپیه است... و شما تصمیم به خرید آن.
این تعداد از زنان در تعداد کل زنان بسیار بالا است. از او یاد بگیرید که این اثر هنری یک هنرمند جدید است.
حالا شما ایده های دیگر...
آیا ارزش خرید از یک هنرمند جدید ؟ آیا ارزش سرمایه گذاری در یک هنرمند علفزار ؟ ذهن شما سرگردان...

 

در مورد آن چه می خواهید انجام دهید ؟ آیا شما در پیشبرد خرید و یا حفاری بیشتر در مورد هنرمند ؟

 

اگر من به شما بود ، من می خواهم به دانستن بیشتر در مورد این هنرمند. از آنجا که این تنها راه شما بهتر می تواند برآورد ارزش نقاشی است.

 

خوب, شما بخواهید بسیاری از آنها را به نشان می دهد تا با عملکرد و شاید با هنرمند تابلو خود را.

 

اگر شما مطمئن نیستید که چه سوالاتی برای پرسیدن ، در اینجا لیستی از پنج سوال اول توصیه می کنیم. اگر جواب را دریافت کنید ، به خرید بروید. در غیر این صورت ، شما حرکت می کند.

 

سوال شما باید یک هنرمند  درباره تابلو جدید بپرسید.

1) از تابلو کجا است ؟ چه مدت آن  تابلو دیواری را رنگ آمیزی شده است?

این سوالات ممکن است بی اهمیت به نظر می رسد. تصمیم دولت برای درخواست مجدد مرگ رئیس جمهور به مجمع عمومی یکی از مهم ترین ها است.

 

شما می دانید که در آن هنر آموخته است... چگونه برای تبدیل شدن به یک هنرمند... و آنچه آن را به یک هنرمند مشتاق می دهد.

در مورد دوران کودکی آن صاحب تابلو دیواری بپرسید. پیدا کردن اگر او هر هنر در طول این زمان ایجاد کرده است ؟ هنرمند مورد علاقه او چه کسی بود ؟ چه نوع نقاشی دوست دارید ؟

 

از او بپرسید اگر او در هر موسسه هنر محبوب مورد مطالعه... اگر بله ، از او بخواهید در مورد تجربیات فوق العاده از آن روزها.

 

کار دولت بر روی "حقوق زنان " یک راه عالی برای ایجاد کار بیشتر آمریکا از او بپرسید که چرا او این نقاشی خاص را دوست دارد و سپس او را در مورد نقاشی های مورد علاقه خود می پرسد.

 

چرا شما باید همه چیز را بپرسید ؟ خوب ، اگر شما واقعا می خواهید در مورد این هنرمند حفاری ، شما باید برای این سوالات شخصی بپرسید. هنگامی که این سوالات دوستانه را مورد بحث قرار می دهید ، می توانید هنرمند را باز کنید. و هنگامی که آن را باز می کند, مطمئنا شما می دانید که چگونه آن را پرشور است.

 

و اگر آن را عاطفی ، یک چیز برای مطمئن... شما لازم نیست که به حدس زدن خریدهای خود را... هنرمندان از پتنیا در زندگی خود بسیار محبوب هستند.

 

2) آثار هنری او در حال حاضر نمایش داده می شود ؟ آیا او دریافت جوایز محبوب ؟

 

هنگامی که شما بحث این سوال ، از شما خواسته خواهد شد در مورد محبوبیت آن است. از آنجا که اپراتورها قضاوت شهرت یک هنرمند بهتر ، شما باید اپراتور به پیشنهاد بپرسید.

 

گالری معروف هنری به طور تصادفی هنر را برای نمایش آن انتخاب نمی کند. هنرمند باید بسیار با تجربه و محبوب است که او برای این نمایشگاه انتخاب کرد. بنابراین ، هنگامی که شما این سوال را از اپراتور گالری بپرسید ، او به شما می گوید بیشتر در مورد این هنرمند. همچنین به شما در مورد نمایشگاه های مهم می گوید که این هنرمند امروز انجام داده است. او در مورد دستاوردهای مهم هنرمند با شما صحبت خواهد کرد.

 

نمایشگاه های بیشتر و جوایز بیشتر تنها تابلو گل در یک چیز با هدف-هنرمند صعود نردبان حرفه ای و قطعا محبوب است. به عبارت دیگر ، ما با خیال راحت می توانید در آثار هنری خود سرمایه گذاری.

 

3) از کجا می توانید کارهای قبلی خود را ببینید ؟

تابلو دکورراتیو مدرن

 

برای درک رنگ هنرمند ، باید نقاشی های قبلی را ببینید. بنابراین ، هنگامی که شما این سوال را بپرسید ، شما می دانید که در آن شما می توانید خلاقیت های قبلی خود را ببینید. با این حال ، این فقط یک سود نیست.

 

هنگامی که شما این کار را از یک اپراتور گالری, شما به دنبال یک مشتری تحت اللفظی. با این حال ، اپراتور نشان می دهد که او ممکن است قادر به مشاهده تصویر کامل از مشتریان هنرمند ، و احساس توسط هنرمند به دنبال.

 

مثلا, اگر موزه ها و یا گالری های دیگر در گذشته خرید نقاشی های بیشتر از جمع, شما می توانید مطمئن باشید که بسیاری از آثار هنری مناسب تر برای اهداف صفحه نمایش عمومی. این به این معنی است که نقاشی های او دارای کیفیت منحصر به فرد است که پتانسیل جذب مخاطبان را دارند.

در پایان بهتر است نگاهی به دیگر تابلو دموراتیو مدرن او بیندازید

از سوی دیگر ، اگر مجموعه های خصوصی خلاقیت های  تابلو دیواری خلاقانه خود را خریداری کنند ، این نقاشی ها بیشتر از یک نقاشی دیواری از مواد سرمایه گذاری است.
پس چه می تواند شما را از اینجا یاد بگیرند ؟ هنرمند معروف باید تعادل مشتری داشته باشد. اگر فقط او خریداری مجموعه ای خاص از نقاشی های خود را, هنرمند کمتر معروف در طول زندگی بود. بنابراین ، ما باید به منظور جلب هنرمندان که همچنین نشان دادن هنرمندان در موزه ها و گالری.
4) لیست قیمت های موجود ؟ می تواند به شما خرید چاپ?
این واقعیت که مگر اینکه شما یک هنرمند معروف هستید ، شما گرافیک را نمی فروشید. بنابراین ، هنگامی که شما از یک لیست گالری برای یک لیست قیمت برای نقاشی هنرمند بپرسید ، شما دو مزیت دارید.

خرید اینترنتی تابلو دکوراتیو مدرن