سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو دیواری برجسته و اتاق خواب !

 

مقالات خرید تابلو دیواری برای اتاق خواب

چه کسی دوست دارد یک اتاق خواب آرام ؟ اما آیا تا به حال فکر کرده اید چه اتاق خواب شما را آرام می کند ؟ محیط و رنگ مورد استفاده در اتاق خواب همه عوامل موثر است. با توجه به ، حتی هنر مورد استفاده در اتاق خواب می تواند فضای اتاق را تغییر دهد.با توجه به Vهام u Shastra ، اتاق خواب باید پانل های که ارائه یک فضای راحت و راحت است. در اینجا یک لیست از نه چنین تابلو های دیواری های سازگار با این plausit با Vastu که شما می توانید خریدتابلو به چسبیدن در اتاق خواب خود را.

نظر چارلر برتون درباره تابلو دیواری در اتاق خواب شما

چارلز برتون باربر هنرمند انگلیسی بهترین شناخته شده برای نقاشی های خود را به تصویر کشیدن کودکان و حیوانات خانگی بود.  "تعلیق " همان نقاشی است که یک دختر کوچک را با حیوانات خانگی ، گربه ها و سگ های در TKHTKHOABSH نشسته است. تمام تنظیمات نقاشی آرام ، آرام و گرم است. این هنرمند برای ایجاد این نقاشی زیبا از سفید و مخلوطی از رنگ های خاکی استفاده شده است. این گزینه تبدیل خواهد شد  "قطع " را به یک گزینه عالی برای اتاق خواب خود را.

"شکوفه های بادام" مجموعه ای از نقاشی های ساخته شده توسط ون گوگ است. نقاشی ما در حال صحبت کردن در مورد در اینجا به اتمام بود 1890. این تابلو نقاشی یک درخت بادام با تعداد زیادی از گل های سفید را نشان می دهد و در پس زمینه آبی واقع شده است. Vastu توصیه رنگ آبی و سفید است که باید در اتاق خواب استفاده می شود. این رنگ است که انتقال صلح به اتاق خواب خود را.  "شکوفه های بادام" ون گوگ پر از این دو رنگ است که این نقاشی را یک انتخاب عالی برای اتاق خواب خود را.

خرید تابلو دیواری گل

درخت زندگی توسط گوستاو تعمیم

در بسیاری از تابلو نقاشی های خود را ، گوستاو با استفاده از مجموع رنگ های خاکی و نمادین.  "درخت زندگی ") مهم نیست. در این تابلو نقاشی ، KLIMT یک درخت بزرگ با یک زن در یک طرف و یک زن و شوهر از سوی دیگر به تصویر می کشد. اکثر شخصیت ها کشیده می شوند ، این سبک و رنگ های منحصر به فرد kliMt را انتخاب کنید که این نقاشی را علاوه بر ویژگی های خوب اتاق خواب شما ایجاد می کند. این تابلو دیواری گرم است و می تواند منظمی با یک اتاق خواب راحت یکپارچه شده است.

سیب چرم شکوفه توسط مارتین هاید جانسون

این یک نقاشی توسط مارتین و جانسون هاید که به تصویر می کشد درخت سیب شکوفه و بز کوهی در شاخه استراحت است. پس زمینه سفید و جزئیات استثنایی داده شده به نور را به کل نقاشی یک شاهکار. این نقاشی خواهد شد یکی دیگر از مورد بزرگ برای یک اتاق خواب راحت و راحت.

تابلو انبرک سفید توسط کشور گرجستان

با توجه به روانشناسی رنگ ، شما باید تابلو های دیواری که پر از رنگ سفید هستند را به ارمغان بیاورد. از این گذشته ، گفته شده است که سفید ناب ترین رنگ را به ارمغان می آورد. در این مورد ، می توان آن را  "جیب سفید " توسط مورد علاقه خود را گرجستان o " Keefe. در این نقاشی ، هنرمند یک کپی از یک گل سفید شیرین بزرگ را نشان می دهد. فراوانی رنگ های سفید و آبی و زرد در نقاشی به شما یک نقاشی از هنر دیگر که شما می توانید به اتاق خواب خود را با کمی شک به ارمغان بیاورد.

در یک فیلم پینک توسط Shyama Ruffel

تابلو نقاشی سایت

نمایشگاه تابلو دیواری گل می تواند اتاق خواب های شما را در همان زمان استراحت کند و انرژی را پر کند. هنرمند شاناما رافائل همواره آثاری بسیار زیبا و هیجان انگیز از هنر گل و طبیعت ایجاد کرده است.  "در صورتی " یکی از نقاشی های این هنرمند انگلیسی است. این نقاشی یک گروه از گل های رنگارنگ و پروانه ها را در یک زمینه نشان می دهد. سبک منحصر به فرد این هنرمند  "صورتی " یک انتخاب عالی برای اتاق خواب شما است ، به ویژه برای سبک اتاق خواب مدرن.

درخت کاج توسط گوستاو تعمیم

اکثر تورهای داخلی هدایت شده به شما توصیه به استفاده از تابلو های دیواری برجسته های مورد استفاده توسط زمین و خاک. این رنگ ها آرامش بخش و آرامش از طبیعت اتاق خواب خود را, دلیل اصلی برای مشاوره در مورد دکوراسیون داخلی.  "جنگل کاج" یک نقاشی از گوستاو های تعمیم یافته است که یک جنگل کاج ضخیم و بارور را به تصویر می کشد. همه چیز در مورد این  تابلو نقاشی بسیار نزدیک به طبیعت است. از این رو, آن را به شدت برای اتاق خواب خود را توصیه می شود.

تابلو نقاشی توسط جان جیمز ادبر

این تابلو دیواری برحسته یکی دیگر از نقاشی با پس زمینه و نقاشی خالص است و نشان می دهد که تصویری از پرندگان که در اطراف شاخه های یک درخت ریسندگی. هنرمند ، جان جیمز ادبر ، زندگی این پرندگان کوچک و زیبا در شاخه های درخت با داشتن یک تجربه فوق العاده تازه است. رنگ داشتن طبیعت بسیار در " مسدود کردن نقاشی " آن را تبدیل به یک کار بزرگ دیگر از هنر برای اتاق خواب خود را.

آبی درختان سبز توسط لیبی هوشمند

شبیه به سفید ، آبی نیز یکی از رنگ های پیشنهادی برای هر اتاق خواب است. آبی است برای کمک به شما استراحت. این رنگ آرامش و آرامش را به ارمغان می آورد که نیاز به اتاق دارد.  "آبی و سبز " درختان  "یک پانل هنری است که از بهترین رنگ های آبی و سایه های زرد استفاده می کند. نقاشی را به اتاق خواب خود بیاورید تا تغییری را که انجام می دهید احساس کنید.