سفارش تبلیغ
صبا ویژن

| نکاتی مهم هنگام خرید تابلو برجسته|

چرا تابلوی دیواریدر طراحی داخلی اهمیت بیشتری دارد

معمولا, تابلو دکوری  است که اغلب به عنوان یک فرمت در نظر گرفته, یک لمس به پایان رساندن در هنگام طراحی یک اتاق. یکی دیگر از چیز این است که پس از خشک کردن رنگ نهایی بر روی دیوار و مبلمان برای همه مبلمان ، اگر در همه ، آخرین است. تابلو برجسته
اگر شما با مبلمان و دیوارها خود راضی هستید ، ممکن است فکر کنید که با اضافه کردن هنر دیوار به لیست دکوراسیون در حال حاضر ، خودتان را اذیت نکنید . 
اما ، ما در اینجا به استدلال می کنند که با حرکت دادن دیوار هنر به خطوط جانبی ، شما فرصت طراحی شگفت انگیز از دست ندهید. با انتخاب دقیق ، هنر دیوار مناسب می تواند تمام اتاق را فراهم کند. ما می دانیم که ما می توانیم آن را می گویند ، اماتابلو دکوری ما فکر می کنیم هنر دیوار مهم تر است در طراحی داخلی.
با این حال ، اگر شما کمی تابلو برجستهعصبی هستید تا گرافیتی را از جمله نقش برجسته ای در برنامه های طراحی خود ، نگران نباشید. استفاده از این ارسال به عنوان یک راهنمای به نحوه انتخاب قطعات دقیق که مطابقت با فضای موجود خود و داخلی هماهنگ.
گفته می شود درست است, هنر دیوار نقش مهمی در طراحی داخلی. اگر چنین است, چرا مهم است برای فضای داخلی خود را? اگر هنوز آن را تصور نکرده اید ، این مقاله اهمیت هنر دیوار را برای فضای داخلی شما توضیح می دهد.
با الهام از پالت رنگ اتاق

انتخاب پالت رنگ به عنوان به نظر می رسد آسان نیست ، در واقع ، طراحان داخلی توافق دارند که می توان آن را یکی از چالش برانگیزترین بخش های طراحی. با گزینه های انتخاب رنگ بی شماری ، با سایه های متنوع آن ، انتخاب بهترین چیزی است که باعث می شود مشتری شاد و تاثیر اتاق واقعی بسیار مهم است.

اگر شما احساس می کنید که شما را انتخاب پالت رنگ بیش از حد ، شما می توانید آن را دوباره ترک و تمرکز بر هنر دیوار. الهام گرفتن از هنر دیوار و ریشه پانل اتاق بر اساس که می توان آن را یک ترفند.

تنظیم نقطه تماس با نقطه تماس تابلو برجسته

نقطه کانونی یکی از اصول اساسی تابلو دکوریطراحی داخلی می شود. این توانایی به منظور جلب چشم در فضا و به مخاطبان مفهوم انتظار. علاوه بر اینکه زینت, هنر دیوار می تواند نقطه کانونی.
مثلا, طراحان داخلی می تواند آثار هنری خاص در مقابل شومینه در فضای زندگی خود و یا بالاتر از تخت آویزان.
می افزاید: برخی از بافت
با استفاده از اثرات هنری 3 بعدی مانند مجسمه ها یا جعبه های سایه می توانید عمق اتاق را کاهش دهید و این توهم را که لایه های بیشتری برای کشف وجود دارد ، ایجاد کنید. در نظر بگیرید که بافت های خشن به احتمال زیاد برای ایجاد فضای صمیمی و earthin ، در حالی که بافت صاف به تن براق تر به اتاق.
نصب و راه اندازی رسانه های مخلوط نیز می تواند نصب شود ، اما توصیه می شود که صاحبان هتل که می خواهند به عکس و نشان دادن اموال خود را.
باعث می شود اتاق به پایان برسد
هنگامی که آن را به نتیجه نهایی اتاق می آید ، بیشتر از آن زمان ، برخی از هنر دیوار آویزان بر روی دیوار. هنر دیوار حس می کند که یک اتاق زمان بیشتری است. هنر دیوار عنصر نهایی است که می تواند کمک به ساخت و فضای کامل است. این کمی لمساضافی است که می تواند فضای خود را از ساده به کار می رسد اتابلو برجستهگر شما باید صفحات را از یک مجله طراحی داخلی قرعه کشی است.
به جای غفلت از دیوار هنر از لیست خود را از برنامه های طراحی داخلی, شما می توانید توجه زیادی داشته باشند زیرا به شما ایده های زمانی که با یک پالت رنگ و یا توپی برای اتاق خود را. تا زمانی که قطعات و اندازه های مناسب را انتخاب کنید ، داشتن یک دیوار هنری می تواند یک علاوه بر عالی برای فضای داخلی شما باشد.تابلو دکوری