سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو دیواری مدرن

نکات مهم در باره تابلو دیواری

1- در هنگام قرار دادن چندین تابلو در کنار یکدیگر بهتر است  بهتر است تابلو های دیواری رنگی روشن تر دارند را در بالا و آن ها که رنگ آن ها تیره تر است را در پایین قرار دهید.

2- تابلو دیواری بزرگ را بر دیوارهای اصلی منضور از دیوار اصلی دیوار اتاق ÷ذیرایی  و یا اتاق جلسات در محیط کار خود می باشد نصب نمایید. اگر در هنگام خرید انتخاب شما تابلوی دیواری بزرگ ایی را یافتید که توجه شما را بخود جلب کرد ب، بهتر است به این نکته توجه کنید.

3- ر محیط مشخص سعی کنید از  که از موضوعات و سبک های هماهنگ در تابلو ها استفاده کنید. نه این که هریک از اتاق ها سبک کاملا متفاوتی نسبت به یک دیگر داشته باشند .البته گاهی اوقات این تضاد ها می تواند باعث زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل شما شود. این کار باعث می شود که وحدت در دکوراسیون خانه شما احساس شود.

4- قاب  و یا شاسی تابلوها باید متناسب با رنگ و استایل مبلمان و وسایل دکوری داخلی فضای مورد نظر شما باشد.

اادامه نکات مهم درباره تابلو ها

5- استفاده از نورپردازی بر روی تابلو دیواری برجسته بسیار تاثیرگذاری آ نها را دو چندان می کند. در صورت امکان این شرایط را برای تابلو دیواری جدید خود فراهم کنید. در غیر این صورت در انتخاب محل نصب آن دقت کنید و مناسب ترین مکان را بیابید.

6- چناچه ارتفاع سقف خانه شما زیاد بلند نیس و دروقاع دیوار ها ارتتفاع کمی دارند بهتر است نصب تابلو دیواری عمودی به بلندتر نشان دادن آن ها کمک بسیاری خواهد کرد.

7- با توجه به استایل دکوراسیون داخلی منزل شما توجه به حفظ تقارن در نصب تابلو برجسته ها یکی از نکات کلیدی و مهم می باشد.

8- یکی از مکان های مناسب برای نصب تابلو ها دیوار پشنت کاناپه در نشیمن شماست. اما توجه داشته باشید که اندازه قاب نباید بزرگتر از اندازه طول کاناپه باشد.

تر جمعه از سایت وال ارت